sierpnia 02, 2014

Nowości zakupowe

Witajcie! 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje nowości zakupowe. Są to tylko dwie rzeczy ale czytałam dość dużo o tej firmie i chciałam się przekonać czy jest na prawdę taka dobra. Mowa o firmie Golden Rose.

Zakupiłam: 
Golden Rose COLOR EXPERT NAIL LACQUER nr 55 oraz 
Golden Rose DREAM EYES EYELINER numeru nie jestem pewna, ale chyba 416.

W najbliższych dniach mam zamiar sprawdzić jak sprawują się te rzeczy ;-) 

A Wy miałyście ten lakier lub ten eyeliner? Co o nich sądzicie? 

Pozdrawiam
M

3 komentarze:

  1. Nie miałam, ale polecam matowe pomadki z Golden Rose. Są bardzo trwałe i mają przepiękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dobrego słyszałam na temat tych pomadek i planuje zakup :)

      Usuń

Dziękuje serdecznie wszystkim za komentarze !

Copyright © 2016 Zabawa Kolorem , Blogger