października 23, 2014

Mój Dzienny

Witam !

Przepraszam za tak długą przerwę, ale niestety nie zawsze jest możliwość napisania posta.

Wracając do posta. Jest to mój makijaż dzienny tylko wtedy kiedy mam lepszy humor i mam ochotę na coś mocniejszego na buzi. Jestem taką osobą której nie przeszkadza mocniejszy makijaż na co dzień. Wiem, że nie wszyscy przepadają za takim makijażem za dna i wolą zostawić takie makijaże na wieczór. 






A to kosmetyki użyte do tego makijażu:
Na górze znajduje się paletka MUA Ever After- Matte Pallete a na dole paletka z cieniami Inglot.
Cień użyty z MUA to cień w dolnym rządku drugi z lewej strony o nazwie Chino.
Cienie użyte z Inglot to ten w kolorze szampańskim i ten ciemny brąz (numerków niestety nie pamiętam :( )

FM Make Up silicone base, smoothing, mattifying
Eveline Cosmetics Korektor 2 w 1 Kryjąco-rozświetlający 
FM Make Up Eyeshadow base
Catrice Cosmetics Eye Brow Stylist 
Essence Kajal Pencil

Kobo Professional Lash Modeling Mascara
Catrice Cosmetics Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof
Revlon Brow Styling Gel
Kobo Professional Matt Bronzing & Contouring Powder
Kobo Professional Highlighter Powder
Bourjois Healthy Mix Foundation

Bardzo przepraszam za jakoś zdjęć, ale dopiero się uczę co i jak :) 

A Wy jakie makijaże dzienne wolicie?

Pozdrawiam :)
M.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie wszystkim za komentarze !

Copyright © 2016 Zabawa Kolorem , Blogger