października 27, 2014

Real Techniques by Sam & Nic Chapman - Expert Face Brush

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój nowy zakup, który planowałam od baardzo dawna. Mowa o pędzlu z Real Techniques - Expert Face Brush. Powiem Wam szczerze, że chodziłam i szukałam tego pędzla stacjonarnie w Lublinie. Trochę mi to zajęło, ale w końcu jest !


Słyszałam o tym pędzlu wiele dobrego. Jaki to on jest precyzyjny, delikatny, że sprawdza się w 100%. Jestem niesamowicie szczęśliwa, że mogę być jego posiadaczką :) Jestem również zainteresowana zakupem reszty pędzli RT ale to pewnie stanie się z czasem.

Po wyjęciu pędzla z pudełka okazało się, że jest on super lekki. Nie mogłam się także powstrzymać przed pomizianiem się włosiem i muszę powiedzieć, że mogłabym to robić cały czas. Włosie jest ładnie zbite, przyjemne w dotyku i w ogóle super :)

Teraz parę zdjęć na koniec :)





Czy macie ten pędzel? Czy macie jakiś inny pędzel Real Techniques? Jakie są Wasze opinie?

Pozdrawiam
M. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie wszystkim za komentarze !

Copyright © 2016 Zabawa Kolorem , Blogger