marca 25, 2017

Lakiery SEMILAC - moja kolekcja

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam moją kolekcję lakierów hybrydowych Semilac. Mam nadzieję, że taki post pomoże niektórym z Was w wyborze odpowiedniego dla siebie koloru. Jeżeli jesteście ciekawe jakie kolory posiadam w swoim zbiorze, to zapraszam dalej !




Moja kolekcja lakierów hybrydowych Semilac od ostatniego posta troszkę się powiększyła. Postanowiłam również zrobić nowe wzorniki, które podzielone są na kolekcje, tak aby łatwiej było mi znaleźć poszczególne kolory. 

Niestety nie posiadam kolorów z trzech kolekcji marki Semilac czyli Allure, DanceFlow oraz Flavours. Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia moich lakierów.

Nie zdziwcie się, że wzorniki wyglądają na puste, ale starałam się ułożyć kolory w takiej kolejności jak są na oryginalnych wzornikach SEMILAC.

Zapraszam do oglądania :)

Black & White



001 - Strong White (wymaga dwukrotnie dłuższego czasu utwardzania)
031 - Black Diamond (wymaga dwukrotnie dłuższego czasu utwardzania)
017 - Grey

Special Day


054 - Pale Peach Glow (kolor transparentny)
037 - Gold Disco

Hottie!


070 - Pearl Red
039 - Sexy Red

Ocean Dream


022 - Mint
020 - Green Glass
074 - Prussian Blue
085 - Deep Ocean

Tropical Drinks


023 - Banana
072 - Caribbean Sky (kolor transparentny)
034 - Mardi Gras
095 - Night in Venice
043 - Electric Pink (kolor neonowy)

Sweets & Love


124 - Siren
115 - Dancer From the Rio
135 - Frappe
144 - Diamond Ring
109 - Miss of the World

Unique


128 - Pink Marshmallow
116 - Blueberry Kiss
123 - Szeherezada
148 - Night Euphoria

My Story & Semilike


166 - Crazy Flamingo
157 - Little Rosie
169 - Baby Boy
000 - Lazure Dream
111 - Cherry & Berry

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Pozdrawiam M. :)

2 komentarze:

  1. Fajna kolekcja lakierów Ci się uzbierała. Ja swoją też powiększam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bardzo duży wybór :) Jest z czego wybierać :)

      Usuń

Dziękuje serdecznie wszystkim za komentarze !

Copyright © 2016 Zabawa Kolorem , Blogger