marca 27, 2017

Nowości w moim zbiorze #3 - theBalm, Urban Decay, Real Techniques, Makeup Revolution

Jako początkująca blogerka kosmetyczna, do tej pory miałam styczność z niewielką ilością firm kosmetycznych. Będąc niedawno w Anglii stwierdziłam, że muszę powiększyć swoją kolekcję kosmetyków. Zakupy zrobiłam w Superdrug oraz Debenhams.



Zapraszam Was do dalszego oglądania i czytania :)

theBalm
Paletka matowych cieni Meet Matt(e) Nude



Paletka ma bardzo dobrze napigmentowane cienie. Kolory ciemniejsze delikatnie się osypują podczas nakładania.

Urban Decay
Paletka cieni Moondust






Jeżeli jesteście srokami i uwielbiacie wszystko co się błyszczy to ta paleta jest dla Was idealna!! Z własnego doświadczenia mogę Wam poradzić, aby te cienie nakładać palcem, ponieważ wtedy osiągniecie prawdziwy odcień i nasycenie cieni. Jeżeli lubicie delikatniejszy błysk to jak najbardziej przy użyciu pędzla jest to osiągalne, tylko pamiętajcie aby pędzel był wilgotny. 

Pędzelek do cieni Moondust E-210




Według mnie pędzelek ten nadaje sie bardziej do nakładania sypkich cieni Moondust niż tych z tej paletki. Cienie ledwo się "przyklejały" pędzelka.

Baza pod cienie Eyeshadow Primer Potion




Baza świetnie trzyma cienie, jak dla mnie jest to pewniak na całą noc. Baza jest w kolorze cielistym dzięki czemu możemy zamaskować lekkie przebarwienia na powiekach.

Real Techniques
Gąbeczki do makijażu 6 miracle sponges








Fioletowe gąbeczki przeznaczone są do rozcierania. U mnie idealnie sprawdza się do wklepywania korektora pod oczy oraz w miejscach ciężej dostępnych dla normalnej gąbeczki.
Różowe gąbeczki przeznaczone są do konturowania. Nie miałam okazji jeszcze ich sprawdzić.
Pomarańczowe gąbeczki przeznaczone są do podkładu. Gąbeczka nie pije podkładu, rozprowadza go równomiernie po twarzy, nie pozostawia smug.

Makeup Revolution
Puder Luxury Powder BANANA




Pudru również nie miałam jeszcze okazji przetestować, ale jak tylko to się zmieni to od razu dam Wam znać :)

Czy posiadacie produkty tych marek? Może któryś z przedstawionych przeze mnie produktów? Jak się u Was sprawdzają?

Pozdrawiam M.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie wszystkim za komentarze !

Copyright © 2016 Zabawa Kolorem , Blogger